søndag 26. april 2009

Nye, ferske hjerter!


Det går virkelig unna på keramikkhjertene om dagen, det er så gøy! Bestillinger kommer fra fjern og nær, fra steder jeg ikke visste fantes! Nå har det vært utsolgt igjen, men en ny vending er kommet rykende fersk fra verkstedet : ) Disse er vel klare til bruk i div sommerdekorasjoner, tenker jeg. Fine til å henge som uro i trærne ved uteplassen for eksempel. De er glaserte og tåler vær og vind. Prisen er som før:

15 cm 40 kr
10 cm 30 kr
Alle hjertene er unike da de er trykket opp fra ulike heklete duker, brikker og blonder. For flere bilder, se eldre innlegg lenger ned på siden : )

5 kommentarer:

H elle K sa...

Hei, måtte gå inn på denne siden og, herlige ting du lager. Skikkelig morsomt. Du er nok en kreativ sjel.. Kos deg. Klem Kristin

Margrethe sa...

Hei! Kom tilfeldig innom bloggen din og måtte legge igjen en kommentar. Synes fatene dine var flotte :) Mye annet fint her også.

Berit T sa...

Disse var helt nydelige, og jeg ønker å bestille...

Merethe sa...

Hei. Må bare si at jeg er så fornøyd med hjertene jeg kjøpte av deg. De er så vakre. :)

VintageOslo sa...

Så flotte hjerter. Veldig kreativ løsning!